اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تنش زدایی در سیاست خارجی می‌تواند بیماری دو قطبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خاموش کند

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: تنش زدایی و رفتار بدون مناقشه در سیاست خارجی می‌تواند بیماری دو قطبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خاموش کند.

تنش زدایی در سیاست خارجی می‌تواند بیماری دو قطبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خاموش کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، قاسم میرزایی نکو نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس امروز (دوشنبه 22 اردیبهشت 99)‌ در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: به دستان خسته کارگران، به الفبای اندیشه و باور آموزگاران، به غافلگیری کرونا، به خانواده درمانی کشور و جهادگران میدان رزم در اردیبهشت امسال بیشتر بدهکار هستیم.

وی افزود: از شهدای انقلاب و دفاع مقدس، نامداران و ماندگاران ملیت و اسلامیت، کشته‌شدگان از 88 تا آبان و سردار سلیمانی تا هواپیمای افتاده بر خاک یادی می‌کنیم و خاطره هموطنانمان که به درد بی‌درمان غریبه‌ای به نام کرونا به غربت می‌روند هم گرامی ‌می‌داریم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس اظهار داشت: پس از اعتراضات، انتخابات و نهادهای انتخابی زیر ضرب بی سابقه‌ای قرار گرفتند و هدف هم ناامیدی اکثریت است تا اقلیتی بتوانند با مشارکت حداقلی و رأی ثابت با همراهی نهادهای انتصابی برنده باشند.

وی با بیان اینکه برای یک دست شدن قدرت به هر قیمت تلاش زیادی صورت می‌گیرد، گفت: سرانجام این تلاش‌ها چیست، پایین کشیدن مجلس از رأی امور؟ کدام مردم؟ کدام وکالت؟ همه قانون گذارند جز مجلس. جنازه‌ای هم از نظارت، استیضاح و تفحص نمانده است.

میرزایی نکو افزود: مجلس مهندسی با مشارکت حداقلی و اول راه هم مدارک تحصیلی جعلی، سوابق اقتصادی که همه می‌دانند. روزهای طلایی در پیش است، برجامی آتش زده نخواهد شد، FATF هم آتش زده نخواهد شد. مجلس یازدهم! شما خیلی خوبید.

وی با بیان اینکه قدرت دست کسانی است که پاسخگو نیستند و مسؤولیت برعهده کسانی که قدرتی ندارند، گفت: عدم پاسخگویی و محدودیت حکومت در سایه بی اعتنایی به بازنگری قانون اساسی و حتی استصوابی شدن همین قانون فعلی، از نمونه‌های این ادعا است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: وقت آن نرسیده که جمله امام مبنی بر اینکه نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به یاد بیاوریم؟ تنش زدایی و رفتار بدون مناقشه در سیاست خارجی می‌تواند بیماری دو قطبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خاموش کند و به جای باج دادن به شرکای ناامن و اختصاص بودجه به ابزار نظامی، می‌توان تهدید را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تبدیل به فرصت کرد.

میرزایی نکو در ادامه از تلاش‌های خود برای رفع حصر سخن گفت و اظهار داشت: در تاریخ ماند که جرم اصلی رد صلاحیت من حضور در کمیته حصر و بردن نام میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی در تمام نطق‌ها بوده و هست.

وی ادامه داد: قاسم میرزایی نکو مسافر انقلاب، جبهه و جنگ،‌ سازندگی، اصلاحات، خانه نشین دولت هاله نور، فرزند گیلان، نماینده مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروز کوه امروز ایستاده است کنار گزارشاتی که هر روز با مردمانش تقسیم کرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس اظهار داشت: نه فرزند دو تابعیتی دارم، نه مدرک خارجی و نه ذره‌ای رنگ رسانه‌های بیگانه، انقلاب حاصل جوانی گذشته است. از این دست عمری به سر بردیم اما امروز نسلی که در کارنامه‌اش نه عمر انقلاب دارم و نه دفاع همه نظام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حق خودش می‌داند. نوش جانشان.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول